იხილეთ ჩემი გაკვეთილის გეგმები
კლასი: მე-8
საგანი/საგნები:ბიოლოგია
სსსმ მოსწავლე არ ირიცხება
საგანი/საგნები:ბიოლოგია
მოსწავლეთა რაოდენობა:
|
29 მოსწავლე.
|
გაკვეთილის სასწავლო მიზანი:
|
ბიოლოგია
მოსწავლემ შეძლოს
·
აღწეროს სასიცოცხლო პროცესი სუნთქვა და მისი ფუნქციები
·
დაუკავშიროს და ამოიცნოს სისხლის მიმოქცევის სისტემის ორგანოები სასუნთქი სისტემის ორგანოებს
·
იმსჯელოს
გაზთა ცვლაზე ფილტვებსა და ქსოვილებში და ილუსტრაციაზე
ამოიცნოს შესაბამისი პროცესი
·
შეადაროს
ჩასუნთქული და ამოსუნთქული ჰაერის შემადგენელი აირების პროცენტული მაჩვენებელი
მოსალოდნელი შედეგები: მოსწავლე აღწერს სასიცოცხლო პროცეს სუნთქვას და საუბრობს მის მნიშვნელობაზე, ილუსტრაციაზე ამოიცნობს და ახასიათებს სასუნთქი სისტემის ორგანოებს , აკავშირებს ცალკეულ
ორგანოებს შესასრულებელ ფუნქციებთან , მსჯელობს
გაზთა ცვლაზე ფილტვებსა და ქსოვილებში, ადარებს
ჩასუნთქული და ამოსუნთქული ჰაერის შემადგენელი აირებს .
ესგ
მისაღწევი შედეგები:
|
დანართი # 1
აირი
|
ჩასუნთქული ჰაერი
|
ამოსუნთქული ჰაერი
|
აზოტი
|
79%
|
79%
|
ჟანგბადი
|
20%
|
16%
|
ნახშირორჟანგი
|
0,04%
|
4%
|
ორთქლი და სხვა
აირები
|
0,96
|
1%
|
დანართი 2
დანართი 3
შეფასების რუბრიკა
შედეგი
|
1-2
|
3-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
ინფორმაციის გახსენებაზე ორიენტირებული სამუშაო, მოსწავლე ადარენბს, ამოიცნობს, სასუნთქი და სისხლის მიმოქცევის სისტემის
ორგანოებსა და ფუნქციებს,
|
არ იცის მასლა და შესაბამისად ვერ პასუხობს უმარტივეს კითხვებს
|
ცდილობს მაგრამ უჭირს ინფორმაციის
გახსენება, ძნელად პასუხობს უმარტივეს კითხვებს
|
იცის მაგრამ არამყარად, უჭირს ჩამოყალიბება, დასაბუთება
|
მცირე ხარვეზებით ფლობს მასალას და პასუხობს შესაბამის კითხვებს
|
ძალიან კარგად სრულყოფილად აყალიბებს მიზანს, განსაზრვრავს სპეციფიკურ დეტალებს
|
ტერმინოლოგიის ფლობა, ადარებს ჩასუნთქულ და ამოსუნთქულ ჰაერში აირთა
პროცენტულ მაჩვენებელს და აღწერს აირთა ცვლას
ფილტვებსა და ქსოვილებში
|
არ იცნობს ტერმინებს, ვერ ადარებს
აირთა მაჩვენებელს ჰაერში, ვერ აღწერს აირთა ცვლას ფილტვსა და ქსოვილებში
|
ნაწილობრივ ფლობს ტერმინებს მაგრამ არაადეკვატურად იყენებს, ვერ ადარებს
აირთა მაჩვენებელს ჰაერში, ვერ აღწერს აირთა ცვლას ფილტვსა და ქსოვილებში
|
ნაწილობრივ ფლობს ტერმინებს, ნაწილობრივ ადარებს აირთა მაჩვენებელს ჰაერში, უჭირს აირთა ცვლის
აღწერა ფილტვებსა და ქსოვილებში
|
კარგად ფლობს ტერმინებს და ადეკვატურად იყენებს მათ, ადარებს აირთა მაჩვენებელს
ჰაერში, მცირე ხარვეზებით აღწერს აირთა ცვლას ფილტვებსა და ქსოვილებში
|
ძალიან კარგად ფლობს ტერმინებს და ადეკვატურად იყენებს მას , ადარებს აირთა მაჩვენებელს ჰაერში, სრულყოფილად
არწერს აირთა ცვლას ფილტვებსა და ქსოვილებში
|
მოსწავლის
სახელი და გვარი
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий